• Co ceni sprytny konsument?

    27 września 2013, kategoria: Marketing

    TRANSPARENTNOŚĆ !

    Jest to cecha działania firm, która potrafi podbić serca swoich Klientów. Media społecznościowe pokazały konsumentom, że ich głos ma znaczenie. „52 proc. internatów twierdzi, że nawet jedna negatywna opinia w sieci potrafi skutecznie zniechęcić ich do zakupu danej marki”(1)

    Powyższe przeświadczenie sprawiło już nie jednej marce znaczące problemy wizerunkowe i odejście Klientów zniechęconych opinią innych internautów. Słynnym przykładem może być tutaj informacja na temat szkła w kaszkach Nestle.

    Dlatego odpowiednią reakcją na opinie wkurzonych lub zawiedzionych fanów jest po prostu przyznanie się do błędu.

    Case Bodyform pokazuje jak w prosty i humorystyczny sposób można odpowiedzieć na żale konsumenta, który czuje się oszukany reklamami, które promują szczęśliwe kobiety podczas okresu.

    bodyform

     

     

     

     

     

     

    Źródło (1): Magazyn – „Marketing w praktyce”

     

Dodaj komentarz